poniedziałek, 27 kwietnia 2020

Aktualne posty publikowane są tylko na Wattpad

Cześć i czołem!
Z uwagi na brak zainteresowania przeniosłam się na Wattpada. To przykre, nikt już nie zagląda na blogspot, a tu rozwinęły się kilka lat temu fanfiki z serii SasuSaku i tak dalej. Na moich blogach nie będę aktualizować postów. Wszelkie informacje znajdują się tylko tutaj <link>
Nie rezygnuję z pisania, sprawia mi to frajdę :) Poza mną pisze na Wattpad sporo innych dziewczyn, zapraszam do czytania, buziole <3

1 komentarz:

  1. Witaj!
    Przenosisz się na Wattpada? Nie zapomnij do mnie napisać i zgłosić poprawkę w reklamie swojego opowiadania! W zakładce „Poprawki, pytania, sugestie” możesz dać mi znać o nowym adresie, pod którym publikujesz, korzystając z zamieszczonego na podstronie formularza zgłoszeniowego.
    W przeciwnym razie będę musiała usunąć reklamę bloga po jego przedawnieniu, które nastąpi rok po publikacji ostatniego rozdziału na wiodącej stronie reklamowanej.
    Pozdrawiam serdecznie
    Ayame
    Katalogowo

    OdpowiedzUsuń